A partir del curs 2013-2014, la Inspecció d’Educació farà cada curs escolar una avaluació
indicativa de centre (AIC) a partir de la informació que aporta el SIC (1). Aquesta
avaluació situarà els centres educatius en quatre nivells de qualitat, d’acord amb
l’assoliment dels objectius mínims fixats per a un cicle plurianual de quatre cursos. Els
objectius mínims es concretaran a partir d’una anàlisi d’eficiència feta per la Inspecció
d’Educació de manera individualitzada per a cada centre educatiu, atenent el seu context,
és a dir, els seus condicionants.
El nivell de qualitat d’un centre educatiu en un curs escolar dependrà de l’assoliment dels objectius corresponents a aquell curs, independentment del que facin la resta de centres educatius.
La classificació del centre per nivell de qualitat podrá ser considerada en l’avaluació de l’exercici de la funció docent i de la funció directiva, i, en tot cas, facilitarà detectar els centres amb més marge de millora, que requereixen una avaluació més aprofundida per tal de fer la diagnosi dels problemes i poder proposar objectius de millora.
El nivell de qualitat d’un centre educatiu en un curs escolar dependrà de l’assoliment dels objectius corresponents a aquell curs, independentment del que facin la resta de centres educatius.
La classificació del centre per nivell de qualitat podrá ser considerada en l’avaluació de l’exercici de la funció docent i de la funció directiva, i, en tot cas, facilitarà detectar els centres amb més marge de millora, que requereixen una avaluació més aprofundida per tal de fer la diagnosi dels problemes i poder proposar objectius de millora.
(1) sistema d’indicadors de centre
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada